vrijdag 27 augustus 2010

Animal Farm.

Vraag: wat hebben slangen en tijgerwelpen met elkaar gemeen? Antwoord: wij hebben ze vastgehouden! *oh-zo-fier* Dus, na een korte nachtrust (kikkers maken enorm veel lawaai als ze willen, tot 3u snachts zelfs) vanmorgen 'n minibusje geregeld naar de Mae Rim Snake Farm. Persoonlijk keek ik (nathalie, uiteraard) daar niet zo naar uit, slangen zijn niet mijn favoriete beesjes, maar ik moet toegeven, ik heb toch genoten en zelfs een grote grens verlegd. Ik heb een (baby)slang vastgehouden! Misschien maar een minuut en half, maar vasthouden is vasthouden! Er was dan de bijhorende "Snake Show", en het was toch de moeite om te zien wat die manne aandurve, zo kort bij de slangen. Één van de slangenbezweerders (met nog 9 vingers, btw!) is al zovaak gebeten geweest dat hij waarschijnlijk immuun is geworden voor het slangengif. (kerel met slang op hoofd, trouwens)Daarna was het tijd voor iets met een groter knuffelgehalte: tijgers! Iets verderop van de Snake Farm, staat de Tiger Kingdom. Dat is een tijgerreservaat waar gekwetste/mishandelde tijgers opgevangen en verzorgd worden. We mochten bij de baby-tijgers (4 maanden),de kleuter-tijgers :P (7 maanden),en de grote tijgers (23 maanden).
Meet Sticky Rice en Meatball ^^

2 opmerkingen:

  1. Schitterende foto's. Nu ben ik ook n btje jaloers... nog veel fun! Papa x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Sticky Rice Mike en Meatball Lie,

    wat prachtige ervaringen en magnifieke foto's !
    We genieten van jullie verhaal !

    groetjes ,

    Peter en Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen